Vi feirer 30 år!

BOB Trafikkskole Moss

Vi feirer 30 år!

Vinn førerkort i klasse B!

Tiden flyr! Bob Trafikkskole har faktisk 30-årsjubileum i november 2023, og på bildet under kan dere se hvor eventyret startet i 1992. Det var da i Klostergata 42 i Moss, rett over krysset fra der vi holder til i dag.

I forbindelse med vårt jubileum har vi lyst til å gjøre noe spesielt. Vi vil faktisk dele ut kjøretimer til en verdi av 40.000,-. Dette gjelder da for klasse B. Det kan i beste fall føre til at vinneren faktisk får førerkortet dekket.

Du kan nominere en du kjenner eller deg selv, men det må skrives en begrunnelse. Noen som virkelig fortjener en slik premie. Begrunnelsen må du enten skrive i kommentarfeltet når du skal melde deg på, eller så kan du sende den på epost til moss@bob-trafikkskole.no innen 30.04.2023.

De beste begrunnelsene vil være med i trekningen den 6. mai 2023, klokken 13:00 i Bob Trafikkskole sine lokaler i Dyreveien 2 i Moss.

Vinneren vil bli kontaktet på mail eller SMS.

Vel å merke:

Bob Trafikkskole deler ingen personopplysninger.

Bob Trafikkskole vil kun bruke kontaktinfo til å komme i kontakt med vinneren av konkurransen.

Bob Trafikkskole kan ikke garantere for bestått førerprøve, men at konkurransens verdi er på 40.000,-.

Har du spørsmål? Ta kontakt med oss!

Påmeldingsfristen utløp 30.04.2023

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.